Odměna za věrnost

Reklamní předměty by se dali nazvat jako odměna za věrnost, protože jde především o komunikaci od firmy směrem k zákazníkovi a to tak, aby tento výrobek vnímal jako odměnu za přízeň, kterou firmě projevuje tím, že je jejím zákazníkem. Není tedy divu, že pryč je doba propisovacích per a triček a firmy sázejí na mnohem sofistikovanější a neotřelá řešení na míru, která se jim ale skutečně vyplácejí.

Inovace a nevšednost

Někdy se může zdát, že jde o zbytečně investované peníze, ale pokud jste podnikatel, neměli byste na tyto maličkosti zapomínat a i když byste díky omezenému rozpočtu neměli na více, než na zmiňované propisky s logem vaší značky, určitě si je pořiďte, prezentují vás. V případě, že si můžete dovolit větší rolet jak v tom, co byste rádi pořídili, tak v tom, na co máte peníze, vsaďte na současné inovace, trendy a nevšednost, které v poslední době hýbou světem. Nemůžete udělat špatně.